Klan Görevleri: Revizyonlar arasındaki fark

Tribalwars Wiki TR sitesinden
Gezintiye git
(Yeni sayfa: "=== Klan Görevleri === Each week the members of a tribe will get a random quest to gain additional Prestige. Each of these quests is divided into 3 milestones. The players will get...")
 
Değişiklik özeti yok
1. satır: 1. satır:
=== Klan Görevleri ===
=== Klan Görevleri ===
Each week the members of a tribe will get a random quest to gain additional Prestige. Each of these quests is divided into 3 milestones.
Her hafta klanın tamamlamak üzere yeni bir klan görevi alır. Görevin ana amacı her klan üyesi için aynıyken, hedefler (örn. saldırılacak köy sayısı) o dünyada ne kadar süredir oynadığınıza bağlı olarak değişir.
The players will get these quests as icons similar to the known quests. Those tribe quests show the individual targets for each player and not those for the tribe.
 
Ulaştığınız her amaç sonucunda hemen Prestij kazanırsın. Eğer görevdeki bütün amaçları tamamlarsanız, bir sonraki görevin başlamasını beklemelisiniz.
<br />
<br />
<br />
<br />
7. satır: 8. satır:
<br />
<br />
<br />
<br />
While the overall goals of the quests are limited, the target amounts (e.g. buildings to be constructed) scale with the time each player has been playing on the world.
Klan ilerlemesi her üyenin tamamladığı hedeflerin ortalamasıyla belirlenir. Görev bittiğinde üyeler bu ilerlemeye göre Prestij alır. Eğer ilk aşamaya ulaşılamadıysa Prestij kazanılamaz.
 
Klanın yeni üyeleri katılmak için yeni görevi beklemelidir. Onlar klan ilerlemesinde sayılmazlar. Aynı şekilde, bir oyuncu klandan çıkarsa, onun da ilerlemesi artık klana katkı sağlamaz.
<br />
<br />
<br />
<br />
13. satır: 16. satır:
<br />
<br />
<br />
<br />
For every milestone a player reaches he will be rewarded with Prestige immediately after reaching it. If a player reached all milestones, he has to wait for the next tribe quest. The tribe will be rewarded with Prestige when the timer for the current quest expires. hich is calculated by the average of all the tribe members' progress. The progress is measured by the milestones all tribe members reached. Not participating, or failing to reach the first milestone in the active quest is calculated as "0" (no milestone). The tribe progress is visualized on the Tribe Skills screen.
Bir oyuncunun ulaştığı her kilometre taşı için Prestij'e ulaştıktan hemen sonra ödül verilir. Eğer bir oyuncu tüm kilometre taşlarına ulaştıysa, bir sonraki klan görevini beklemek zorunda kalır. Klan, mevcut görev zamanlayıcı sona erdiğinde Prestij ile ödüllendirilir. Bu, bütün klan üyelerinin ilerlemesinin ortalamasıyla hesaplanır. Gelişme, tüm klan üyelerinin ulaştığı kilometre taşlarıyla ölçülür. Katılmama veya etkin görevdeki ilk kilometre taşına ulaşamama "0" olarak hesaplanır (kilometre taşı yok). Klan ilerlemesi, Klan görevi ekranında görselleştirilir.
<br />
<br />
<br />
<br />
19. satır: 22. satır:
<br />
<br />
<br />
<br />
How to read the graphic:  
Grafiği okumak için:  
*Tribe progress between 1 and 2: All tribe members reached the first milestone.  
*1 ile 2 arasındaki klan ilerlemesi: Tüm klan üyeleri ilk kilometre taşına ulaştı.
*Tribe progress 2: All tribe members reached the second milestone and so on.
*Klan ilerlemesi 2: Bütün klan üyeleri ikinci kilometre taşına ulaştılar vb.
*Following that a tribe will get no Prestige if no member reached the first milestone.
*Bunu takiben, hiçbir klan üyesi ilk kilometre taşına ulaşamazsa bir hiçbir üye Prestij alamaz.
Please remember: The milestones for each quest depend on the time a player is playing on a world. So player can have different milestones.
Lütfen unutmayın: Her görev için kilometre taşları bir oyunun bir dünyada oynadığı zamana bağlıdır. Yani oyuncu farklı kilometre taşlarına sahip olabilir. Şuanda her klan için rastgele aktive edilecek 6 klan görevi var.
Currently 6 tribe quests are available which will be activated randomly for each tribe.
{|
{|
|- bgcolor="#8D7654"
|- bgcolor="#8D7654"
!Quest
!Görev
!Description
!Açıklama
!Hints
!İpuçları
|-
|-
|Recruit units (population)
|Birim topla (nüfus)
|Recruit units in any of your villages until you reach the required population usage
|Gerekli nüfus kullanımına ulaşana kadar köylerinizden herhangi birinde birimleri görevlendirin
|
|
*Also Noblemen and Paladins are counted
*Misyoner ve şövalyeler sayılır
*Using the Privilege item is counted towards this quest
*Ayrıcalık ögesini kullanmak bu görev için sayılır
*A unit is considered only if the recruitment is finished
*Birim yalnızca işe alım bittikten sonra kabul edilir
|-
|-
|Defeat units (population)
|Birimler yen (nüfus)
|Defeat units (by population usage) either in offensive or defensive battles
|Birimi çiftlik kullanımına göre hücum veya savunma savaşlarında yenmek
|
|
*Attacking own villages will credit the points as attacker and defender
*Kendi köylerine saldırmak puanları saldırgan ve savunmacı olarak değerlendirecek
|-
|-
|Spend resources
|Hammadde harca
|Spend resources anywhere in the game to complete this goal
|Bu hedefi tamamlamak için oyunun herhangi bir yerinde kaynak harcayın
|
|
*Actions: Recruiting troops, recruiting noblemen, upgrading buildings, recruiting and training of Paladins, research, minting coins / packages. All actions are counted towards the milestone as soon as the order is finished.
*Eylemler: Aker üretme, misyoner üretmek, binaların yükseltilmesi, şövalyelerin üretilmesi ve eğitimi, araştırma, altın para / paket basımı. Sipariş bittiği anda tüm eylemler kilometre taşına işlenir.
*Actions on the market:
*Pazardaki eylemler:
**Trade with the village merchant
**Köy tüccarı ile ticaret
**Accepting a market offer
**Bir pazar teklifi kabul etme
**Selling resources to the Premium Exchange
**Premium değişiminde hammadde satışı
**Sending resources to other players will be considered as soon as they arrive
**Diğer oyunculara hammadde gönderme, hammaddeler ulaştıklarında kabul edilecektir.
*Items that immediately finish a building or unit aren't counted
*Bir binayı veya birimi derhal bitiren öğeler sayılmaz
|-
|-
|Attack barbarians (minimum 20 pop)
|Barbar köyüne saldır (minimum 20 nüfus)
|Attack barbarian villages ensuring that the attack consists of at least 20 population
|Saldırının en az 20 nüfusa sahip olmasını sağlayan barbar köylere saldır
|
|
*Scout attacks are counted
*Casus saldırıları sayılır
*An attack must arrive to be considered for this quest
*Bu görev için saldırının gerçekleşmesi gerekmektedir.
*The attacking units don't need to survive
*Saldıran birimlerin hayatta kalması gerekmiyor.
|-
|-
|Loot resources
|Hammadde yağmala
|Loot resources from other villages
|Diğer köylerden hammadde yağmala
| -
| -
|-
|-
|Construct buildings
|Binalar İnşa Et
|You can construct buildings in your Village Headquarters
|Ana Binadan binalar inşa edebilirsiniz.
|
|
*Using the items "Secret Key" and "Inheritance" increases your progress.
*"Gizli Anahtar" ve "Devralma" öğelerini kullanarak ilerlemenizi arttırır.
*The building order must be finished to be counted.
*İlerlemenin sayılması için inşa emirlerinin tamamlanması gerekir.
|}
|}
The values for the milestones increase weekly and are capped after playing on a world for 52 weeks.
Kilometre taşlarının değerleri haftalık olarak artar ve 52 hafta boyunca bir dünyada oynadıktan sonra sınırlandırılır.

21.21, 19 Haziran 2017 tarihindeki hâli

Klan Görevleri

Her hafta klanın tamamlamak üzere yeni bir klan görevi alır. Görevin ana amacı her klan üyesi için aynıyken, hedefler (örn. saldırılacak köy sayısı) o dünyada ne kadar süredir oynadığınıza bağlı olarak değişir.

Ulaştığınız her amaç sonucunda hemen Prestij kazanırsın. Eğer görevdeki bütün amaçları tamamlarsanız, bir sonraki görevin başlamasını beklemelisiniz.

Tribe quests.png



Klan ilerlemesi her üyenin tamamladığı hedeflerin ortalamasıyla belirlenir. Görev bittiğinde üyeler bu ilerlemeye göre Prestij alır. Eğer ilk aşamaya ulaşılamadıysa Prestij kazanılamaz.

Klanın yeni üyeleri katılmak için yeni görevi beklemelidir. Onlar klan ilerlemesinde sayılmazlar. Aynı şekilde, bir oyuncu klandan çıkarsa, onun da ilerlemesi artık klana katkı sağlamaz.

600px-Tribe quest.png



Bir oyuncunun ulaştığı her kilometre taşı için Prestij'e ulaştıktan hemen sonra ödül verilir. Eğer bir oyuncu tüm kilometre taşlarına ulaştıysa, bir sonraki klan görevini beklemek zorunda kalır. Klan, mevcut görev zamanlayıcı sona erdiğinde Prestij ile ödüllendirilir. Bu, bütün klan üyelerinin ilerlemesinin ortalamasıyla hesaplanır. Gelişme, tüm klan üyelerinin ulaştığı kilometre taşlarıyla ölçülür. Katılmama veya etkin görevdeki ilk kilometre taşına ulaşamama "0" olarak hesaplanır (kilometre taşı yok). Klan ilerlemesi, Klan görevi ekranında görselleştirilir.

600px-Tribe quest overview.png



Grafiği okumak için:

  • 1 ile 2 arasındaki klan ilerlemesi: Tüm klan üyeleri ilk kilometre taşına ulaştı.
  • Klan ilerlemesi 2: Bütün klan üyeleri ikinci kilometre taşına ulaştılar vb.
  • Bunu takiben, hiçbir klan üyesi ilk kilometre taşına ulaşamazsa bir hiçbir üye Prestij alamaz.

Lütfen unutmayın: Her görev için kilometre taşları bir oyunun bir dünyada oynadığı zamana bağlıdır. Yani oyuncu farklı kilometre taşlarına sahip olabilir. Şuanda her klan için rastgele aktive edilecek 6 klan görevi var.

Görev Açıklama İpuçları
Birim topla (nüfus) Gerekli nüfus kullanımına ulaşana kadar köylerinizden herhangi birinde birimleri görevlendirin
  • Misyoner ve şövalyeler sayılır
  • Ayrıcalık ögesini kullanmak bu görev için sayılır
  • Birim yalnızca işe alım bittikten sonra kabul edilir
Birimler yen (nüfus) Birimi çiftlik kullanımına göre hücum veya savunma savaşlarında yenmek
  • Kendi köylerine saldırmak puanları saldırgan ve savunmacı olarak değerlendirecek
Hammadde harca Bu hedefi tamamlamak için oyunun herhangi bir yerinde kaynak harcayın
  • Eylemler: Aker üretme, misyoner üretmek, binaların yükseltilmesi, şövalyelerin üretilmesi ve eğitimi, araştırma, altın para / paket basımı. Sipariş bittiği anda tüm eylemler kilometre taşına işlenir.
  • Pazardaki eylemler:
    • Köy tüccarı ile ticaret
    • Bir pazar teklifi kabul etme
    • Premium değişiminde hammadde satışı
    • Diğer oyunculara hammadde gönderme, hammaddeler ulaştıklarında kabul edilecektir.
  • Bir binayı veya birimi derhal bitiren öğeler sayılmaz
Barbar köyüne saldır (minimum 20 nüfus) Saldırının en az 20 nüfusa sahip olmasını sağlayan barbar köylere saldır
  • Casus saldırıları sayılır
  • Bu görev için saldırının gerçekleşmesi gerekmektedir.
  • Saldıran birimlerin hayatta kalması gerekmiyor.
Hammadde yağmala Diğer köylerden hammadde yağmala -
Binalar İnşa Et Ana Binadan binalar inşa edebilirsiniz.
  • "Gizli Anahtar" ve "Devralma" öğelerini kullanarak ilerlemenizi arttırır.
  • İlerlemenin sayılması için inşa emirlerinin tamamlanması gerekir.

Kilometre taşlarının değerleri haftalık olarak artar ve 52 hafta boyunca bir dünyada oynadıktan sonra sınırlandırılır.