Hesap Yöneticisi

Tribalwars Wiki TR sitesinden
11.39, 17 Haziran 2011 tarihinde Ozzy (mesaj | katkılar) tarafından oluşturulmuş 97 numaralı sürüm (→‎Market Manager)
Gezintiye git

Hesap yöneticisi

Hesap yöneticisi büyük oyuncu olarak sana normal Premium hesabın sağlamadığı başka olanaklar sağlar. Hesap yöneticisi yalnızca köy sayın %! adedin üzerindeyse ve normal bir Premium hesap etkinleştirdiysen etkinleştirilebilir


İÇİNDEKİLER


The Account Manager is a paid extension to the premium account designed to help manage your villages when you have a larger account. As such, it is only available once you own 20 villages.

You can activate the Account Manager using your premium points. To do so, click on the Premium menu in-game and go to Account Manager.


Genel Bakış

Hesap Yöneticisi'ne genel bakış ekranında hesap yöneticisi ve şu anda ne yapıyor durumu hakkında bilgi sağlar.Her kutu hesap yöneticiniz farklı bir kısmı hakkında bilgi içerir ve tercih düzene koymak ekran etrafında onları tıklayıp sürükleyebilirsiniz.

Spanner icon.png

Bu kutulardan birinin sol üst köşesinde görünen araç simgeye tıkladığınızda genel görünür giriş sayısını ayarlamak için izin verir.

En İyi Yağmalar

Overview plunder.png

Bu Ekran ile birlikte kullanılabilir Çiftlik Yardımcısı kolayca son talan edilen köylere saldırıları göndermek için yakın zamanda kaynak saldırı ve yağmalanmış olduğunu barbar köyleri gösterir. Hakkında daha fazla bilgi için A , B ve C simgeleri görüntülemek lütfen Çiftlik Yardımcısından yardım alınız.

Köye Genel Bakış

Overview village.png

Köy genel panelinde, renkli noktalar birlik yöneticisi, köy yöneticisi ve Satış Müdürü durumunu gösterir.Yeşil bir nokta yöneticisini köyün etkin olduğunu gösterir.Gri bir nokta Görev Yapılamıyacağını atamaları planlı olduğunu gösterir ve bir sarı nokta köyde yönetilen olduğunu gösterir,

Yeşil veya sarı nokta tıklamak duraklatmak / bir köy için yönetici yeniden başlayacaktır, ve gri bir nokta tıklayarak o köy için ilgili hesap yöneticisi ekranına götürecektir.

İnşaat Şablonları

Overview template.png

Inşaat şablonları bölümünde tüm genel bir bakış Köy Müdürü Tabloları.

Duraklatılmış bu köyde her şablon sıraya alınmış olan yükseltmeleri bina sayısı atanan köy sayısını görebilirsiniz

Uyarılar ve Tavsiyeler

Overview warning.png

Çiftlik Tam Dolduğunda veya Depo dolduğunda Buradan Size Uyarı Bildirilir.

Bildirimler

Bildirimleri ekranında, yeni gelen saldırıları olduğunda bir e-posta göndermek için hesap yöneticisi ayarlayabilirsiniz. Saldırı bildirimlerini etkinleştirmek için, "saldırı bildirim Etkinleştir" kutusunu işaretleyin.Bu ayar seçimleri Size Avantaj sağlayacaktır..

Attack notifications.png

Seçenekler İki ( 2 ) Bölüme Ayrılır.

Ne kadar sıklıkla bildirimleri almak istiyorsunuz ?

Forumun İlk bölümü Saldırılar için E-Posta Ayarları ve Bildirim almak için Ayarları Yapmanızı Sağlar.

Her İlk Yeni Saldırı ve Sonrasında Gelen Saldırı Sayacı 0-1 Aralığında Zamanında bildirilir.
Saldırı Sonrası (XX) Yeni Gelen Saldırılar Bir bildirim Her zaman Alacaksınız (XX) Yeni Saldırılar İçin Köy Sayılarınızı Belirtmelisiniz.
Bildirim Zamanı (XX) Saat(s) Bu Alan Bildirim Zamanını Belirler (XX) Belirtilen Saat Dilimi Aralığında.
Bağlantız Bildirim Bu Alan Seçili ise ve Oyunda Olmadığınız Zamanlarda Sadece Size Bildirim Yapılmasını Sağlar.

Saldırılar Nasıl Gruplandırılmalı ?

Forumun Bu Alanında Size Yapılan Saldırıların Gruplandırılması Ayarları Yapılır.

Grup Saldırıları Saldırılar Hiçbir Gruplama Yapılmadan Sıralama İle Gösterilir.
Saldırganları Gruplama Saldırganları ve Saldırılarını Buradan Gruplayabilirsiniz.
Köy Sayısına Göre Gruplama Aldığınız Saldırları Köy Sayınıza Göre Düzenler.
Saldırı Analizi (XX) Gruplama Saldırı Başına Bildirimi Yalnızca Seçilen Numaraca Ayrıntılar (XX) Grup Sayısı Kadar.

Köy Yöneticisi - Müdürü

Köy Yöneticisi köylerde binaların Emir kuyruk Sırasını otomatikleştirmek için kullanılabilir.Bu kesin hedef yapı katları ve binalar şablonları sistemi ile sıraya göre sırayı özelleştirebilirsiniz.

Yönetim Tabloları

Ön tanımlı olarak Köy Yöneticisini açtığınızda görünecek Köyleri ekran Şablonlarınızı yönetmek için tıklayınız ve şablonlarınızı yönetiniz.

Sistem Tabloları

Oyunu Yönetmek İçin Üç ( 3 ) Şablon Kullanılır Bu Şablonlar Düzenlenemez veya silinemezler.

Sistem Şablonları Şunlardır:

  • Kaynaklar - kaynak binalar ilk 30 seviyesine alma konusunda vurgu ile Genel inşa Köy Yöneticisi.
  • Savunma - savunma askeri üretilen köyler için.
  • Saldırgan - saldırgan asker üreten köyler için.

Kendi Tablolarını Oluşturma

Bu Üç sistem şablonları ihtiyaçlarınıza uygun değilse kendi özel şablonunuzu oluşturabilirsiniz.Bunu yapmak için, Sayfa altında bir şablon adını yazın ve oluşturma şablonu bölümünde boş bir şablondan kopyalayarak sıfırdan başlayarak veya varolan bir şablon kopyalayarak Yapabilirsiniz.

Am vm ct.png

Görüntüleme , Yeniden Adlandırma ve Silme

Aşağıda oluşturma şablon bölümü mevcut ve şablonların bir listesini bulacaksınız.Tabloda gösterilen yapı katları Köy Yöneticisi tamamen köy çalışmaları tamamlandığında hedef bina .

Bu tıklayabilirsiniz Pencil Bir şablon veya yeniden adlandırmak için simgesiniCross simgesini silmek için.Sistem şablonları silinmiş veya yeniden adlandırılamaz unutmayın.

Adını bir şablonu tıklayın sırasını görüntülemek veya düzenlemek için

Köy Yönetici Şablonları Listesi

Düzenleme Tabloları

The start of a building queue for an example template.

Önceki sayfada olduğu gibi Özet bölümünde her bina için hedef seviyeleri gösterecektir. Bunun altında, Yapı sıra binaların yükseltilir kesin sipariş gösterir. Öğeler Yapı kuyruk liste bu ıslah edilmelidir kaç düzeyleri yükseltilecek yapı gösterir ve seviye binası olacak sonra yükseltmeleri bitirdim. Bu tıklayarak sıra yükseltmeleri silebilirsiniz Cross simgesi.Eğer tıklayıp sürükleyebilirsiniz kuyruk sırasını değiştirmek isterseniz Sorting

Ancak, oyunun diğer bölümlerinde farklı silinen / yeniden kuyruklar hemen kaydedilmez.Yaptığınız değişiklikleri kaydetmek için aşağıdaki "Kaydet" düğmesine tıklamanız gerekir!Ayrıca kuyruğuna yeni siparişler ekledikten sonra "Kaydet" tıklayınız.

Ayrıca şablon hedef düzeyleri daha yüksek düzeyde tüm binaları yıkmak Köyü Yöneticisi izin seçeneğine sahip.Yıkmak için Seviye en az seviye 15 olan ve köy% 100 sadakat açıksa Köyü Yöneticisi sadece bunu yapacaktır. Sıra yeni binalar eklemek için kullanmak Ekle sipariş sayfanın altındaki bölümü.

Köy Yöneticisi tam olarak sırayla sıra binaların Bu sayfada gösterilen olacaktır.Bu, tek seferde Kışlası yükseltmeleri 20 Kademe eklerseniz, daha sonra Köy Yöneticisi sonraki binaya geçmeden önce bir satır bölgesindeki 20 seviyeleri yapmak anlamına gelir.Daha sonra 10 kez tekrarlayın ve ardından 2 Kışla seviyeleri, 2 Smithy düzeyleri eklemek için olsaydı Köyü Yöneticisi kademeli olarak her iki bina yükseltir

Şablonlar atama ve köy yönetme

Bu köylere şablonları atamak ve ikinci genel Köyü Yönetme işlemlerini Görebilirsiniz yönet köy ekranı.

Bir köye bir şablon atama veya kaldırma

Bir veya birden fazla köy için bir şablon atamak için önce köy adlarının solundaki onay kutularını işaretleyerek bunları seçmeniz gerekir.

Daha sonra, Şablon kullan seçilir Eylem kutusu açılır, komşu listesi için bir şablon seçin ve artık onaylayın ..

Bu şablon bakarak tayin doğrulayabilirsiniz Durum söz konusu köy için sütun.Şimdi Aktif

Yukarıdaki gibi aynı şeyi bir köy değil, seçerek bir şablonu kaldırmak için Kaldır Açılan kutudan seçin.

Ayrıca tıklayarak, köyün Genel Merkezi girerek bir köye bir şablon atayabilirsiniz Köyü Yöneticisi sekmesi ve listeden bir şablonu seçerek kullanarak değiştirin şablon bölümü.

köy Kaynakları şablonu ve Köy Müdürü atanmış Köy Yöneticisi bir örneği şu anda çalışıyor..

Duraklatma ve hesap yöneticisi devamı

Bir köyde kaynaklarınızı kaydetmek istiyorsanız o zaman şablon çıkarmak zorunda kalmadan duraklama mümkündür.

Bir köye bir şablon eklemeye benzer bir şekilde yapabilirsiniz, sadece birini seçin duraklatma veya devam Açılan kutudan seçin.

Ayrıca doğrudan tıklayabilirsiniz Duraklat veya devam Et durum sütununda.

Genel Notlar

Köy Müdürü Yöneticisi periyodik bina kuyruk Emirleri ve yeni Kuyruk Emiri yükseltmelerini kontrol eder.Bir şablon atadığınız zaman yönetici kuyruk binaları başlatmak için bazen Bekler Bu Bekleme birkaç dakika sürebilir.

Yöneticisi yapı, nüfus ve kaynak gereksinimlerini bypass yapmaz.

Bir köyün deposunu sıraya almak başlamalı için sonraki yükseltme için yeterince büyük değilse, o zaman sıra bir depo yükseltmek için çalışır. Çiftlik çok küçük Benzer şekilde, bu sıra bir çiftlik yükseltmek için çalışır.

Köy yöneticisi duraklar, her köyde otomatik olarak 50 bina siparişleri kadar işlemesi sağlanır ve yeniden etkinleştirmeniz gerekir.

Birlik Müdürü

Asker yöneticisi her köyde inşa etmek istiyorsunuz kaç adet olduğunu seçerek, birimlerin işe otomatikleştirmektedir.Kaynaklar mevcut olduğunda, asker yöneticisi sizin için otomatik olarak birim alınacaktır.

Bu köylere doğrudan asker sayısını uygulattırabilir veya oluşturabilir ve kaydetme olanağı ile ileride kullanmak üzere saklayarak ve daha sonra köylerinize uygulayabilirsiniz.

Asker Yöneticisini İşe Alarak Görev Atama

Troop manager.png

Asker yöneticisi ekranın üst kısmındaki "köy Yönet" panelinde, bir köy için toplam inşa edilecek diyerek birimlerinin sayısını girin.Ayrıca ayarlayabilirsiniz. İsterseniz rezerv kaynaklar veya nüfus alanı.Sonra size bu askeri yapıyı uygulamak istiyorum Diyerek kontrol altında köy paneli (işaretleyiniz) köylerde, sonra işe alım işlemini başlatmak için kaydetmek tıklayın.

Şablonlar (bunun nasıl yapılacağı için aşağıya bakınız) oluşturduysanız, bunun yerine birim numaraları her zaman yeni bir dizi girerek köylere uygulayabilirsiniz.Üst panel ("köy yönet" paneli) olarak, açılan listeden kullanmak istediğiniz şablonu seçin.Daha sonra, köyler panelinde, Sizin için bir şablon uygulamak istiyorum Seçerek kontrol edin.Bu seçilen köylere seçtiğiniz şablonu uygulamak için kaydetmek düğmesini tıklatın.

Bu genellikle kaynak ve mevcut çiftlikte yer varsa ise başlatmak için uygulabilir Sistem Emri verildiğinde İşkem birkaç dakika sürer.

Tampon

Buffer.png

Birlik yöneticisi tarafından kullanılamaz bu nedenle nüfus kaynakları rezerv seçebilirsiniz.Örneğin, 100'e sizin nüfusunuz tampon olarak ayarlarsanız, daha sonra 100 nüfus çiftlikte her zaman ücretsiz tutulacak ve yalnızca çiftlik kalan 100 nüfus emri olduğunda asker yöneticisi yeni birimler alımı duracaktır.

Kendi şablonlarınızı oluşturma ve düzenleme

Şablonları düzenlemek veya yenilerini yapmak için tıkladığınız da şablonlarını yönetmek için birlik yöneticisi bağlantılanır.Bu şablon editörü ekrana getirecektir.

Template editor2.png

Yeni bir şablon oluşturma

Birimler giriş kutularına istediğiniz son asker sayıları girin ve "şablon adı" alanına bir ad verin.Ayrıca ayarlayabilirsiniz tampon bu şablon için değerleri girecektir.Bunu yaptıktan sonra, yeni şablonu kaydetmek için "Yeni bir şablon oluşturmak" butonuna tıklayınız.

Varolan bir şablonu düzenleme

Varolan bir şablonu düzenlemek için, ekranın altındaki şablonlar panelinde düzenlemek istediğiniz şablonun adının yanında yeşil olarak düzenle simgesini tıklatın.Yukarıdaki alana şablon bilgilerini ekler.Asker sayısını ayarlayın ve tampon görevini istediğiniz gibi sonra "kaydet" e tıklayın.

Köylere uygulama şablonları

Bir şablon oluşturduktan sonra, bu işe 1 tane başlangıç uygulamak için bir köy uygulamak gerekir.Bunu ana Asker Yöneticisi ekranından yapabilirsiniz.

Troop manager.png

Üst panel ("köy yönet" paneli) olarak, açılan listeden kullanmak istediğiniz şablonu seçin.Daha sonra, köylerde panelinde, sizin için bir şablon uygulamak istiyorum diyerek köyleri kontrol edin.Bu seçilen köylere seçtiğiniz şablonu uygulamak için kaydet düğmesini tıklatın.

Şablonları Silme

Bir şablonu silmek için, şablon adının yanındaki (veya işareti) onay kutusunu işaretleyin ve "sil" butonuna tıklayınız.

Pazar Yöneticisi

Satış Müdürü önceden tanımlanmış zamanda gönderilir sizin köyleriniz arasında otomatik kaynak transferleri kurmanızı sağlar.

Creating a new trading route

Please note that when you create a new trading route the sending village is your currently selected village.

To create a new trading route, either enter the coordinates of the target village in the Destination section or use the Favorites, Your own or History helper links on the right.

Next, input the number of resources that should be transferred in the Resources section.

Lastly, you can choose when the resources should be sent. You can select any of the days of the week and you need to enter the time of day the transfer should be initiated.

Resources will only be sent if the village has enough resources and enough merchants are available.

Viewing and deleting a trading route

Once you have created trading routes you can view a list of them at the bottom of the page. You can see the next scheduled sending time to be sure you've entered the correct days and time.

It is not currently possible to edit a trading route.

To delete routes either click on the delete link next to the route or tick the check-boxes next to the routes you wish to delete then click the Delete button below.

Farm Assistant

The Farm Assistant allows you to easily send farming attacks to barbarian villages around you, either directly from the map or from recent attack reports in the Account Manager overview.

You can create two templates to configure different combinations of troops to send on farming attacks. For simplicity, these are called A and B.

Creating a new template

To create a new template click on New template underneath the Edit Templates section. A new section should appear on the right side of the page.

You can give your template a description to allow yourself to easily identify it in the future.

Once you've entered the desired troop combinations click Save to add the new template.

Editing or deleting a template

If you need to change the description or troops inside of a template you can edit it by clicking on the template description under the Edit Templates' section.

If you'd prefer to delete a template and start over from scratch you can click the red cross to the right of the template description.

Using the Farm Assistant from the map

Am fa map.png

Once you've set up one or two templates you can now use the Farm Assistant on the map. Note that you must have the Context menu enabled.

When clicking on a barbarian village you should now notice new icons labeled A and B. These correspond with the templates you created from within the Farm Assistant area. To send an attack simply click on the icon and the troops will be sent with no confirmation required.

Note that this only works on barbarian villages. It is not possible to attack a player owned village without going to the rally point and confirming the attack.

Using the Farm Assistant from the Account Manager overview

Am fa ov.png

You can also use the Farm Assistant to send troops based on your recently received reports. You can do this from the Most recent plunders widget on the Overview.

The widget will show a list of recently received reports where you have attacked a barbarian village and looted resources.

Like the map, you can click on either A or B to send troops from one of your templates to the village.

There is also a C icon, which has a special functionality and does not relate to any of your templates. Clicking on C will use your most recent scout report to attempt to calculate and send the right amount of troops to loot all of the village's resources. You will receive a popup with the exact amount of troops sent.

You can only use the C icon if you have recently scouted the village.