Hesap Yöneticisi
Büyük bir hesabınız varsa ya da oyuna girişlerde zaman problemi yaşıyorsanız köyleri yönetmenize yardımcı olmak için tasarlanmış olan premium hesaba bağlı ücretli bir uzantı olan Hesap Yöneticisi'ni kullanabilirsiniz.
Hesap Yöneticisi'ni eğer premium hesabınız varsa etkinleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için oyunda Premium menüsüne gidin ve Hesap Yöneticisini etkinleştirin.
Genel Bakış
Hesap Yöneticisi genel bakış ekranı hesap yöneticisi hakkında genel bilgileri ve şu anda hesap yöneticisinde neler yapıldığı hakkında bilgiler verir. Her bölüm hesap yöneticiniz farklı bir kısmı hakkında bilgi içerir ve bu bölümleri tıklayıp sürükleyerek farklı bir düzene koyabilirsiniz.
Sol üst köşede bu simgeyi gördüğünüz her sayfada simgeye tıklayarak sayfada tek seferde kaç durum hakkında bilgi gösterileceğini ayarlayabilirsiniz.
En İyi Yağmalar
Çiftlik asistanı ile birlikte daha önceden yağmalamış olduğunuz barbar köyleri daha seri bir şekilde yağmalayabilirsiniz. Asistan size köylere yapmış olduğunuz son saldırı hakkında önemli bir kaç bilgiyi de verecektir. A, B ve C simgeleri hakkında detaylı bilgi almak için Çiftlik Asistanı 'a tıklayınız.
Köye Genel Bakış
Köy genel bakış panelinde, renkli noktalar köy yöneticisi, birlik yöneticisi ve pazar yöneticisinin durumunu gösterir. Yeşil nokta o yöneticinin aktif olduğunu gösterir. Gri nokta herhangi bir görev ataması yapılmadığını ve sarı nokta atanmış bir yöneticinin olduğunu ancak şuanda durdurulmuş olduğunu gösterir.
Yeşil veya sarı noktaya tıklayarak o köy için atanmış olan yöneticiyi duraklatabilir/ çalıştırabilirsiniz ve gri noktaya tıkladığınız o köy için ilgili hesap yöneticisi ekranına giderek ayarlama yapabilirsiniz.
İnşaat Şablonları
Inşaat şablonları bölümünde tüm genel bir bakış Köy Müdürü Tabloları.
Duraklatılmış bu köyde her şablon sıraya alınmış olan yükseltmeleri bina sayısı atanan köy sayısını görebilirsiniz
Uyarılar ve Tavsiyeler
Çiftlik Tam Dolduğunda veya Depo dolduğunda Buradan Size Uyarı Bildirilir.
Bildirimler
Bildirimleri ekranında, yeni gelen saldırıları olduğunda bir e-posta göndermek için hesap yöneticisi ayarlayabilirsiniz. Saldırı bildirimlerini etkinleştirmek için, "saldırı bildirim Etkinleştir" kutusunu işaretleyin.Bu ayar seçimleri Size Avantaj sağlayacaktır..
Seçenekler İki ( 2 ) Bölüme Ayrılır.
Ne kadar sıklıkla bildirimleri almak istiyorsunuz ?
Forumun İlk bölümü Saldırılar için E-Posta Ayarları ve Bildirim almak için Ayarları Yapmanızı Sağlar.
Her İlk Yeni Saldırı ve Sonrasında | Gelen Saldırı Sayacı 0-1 Aralığında Zamanında bildirilir. |
Saldırı Sonrası (XX) Yeni Gelen Saldırılar | Bir bildirim Her zaman Alacaksınız (XX) Yeni Saldırılar İçin Köy Sayılarınızı Belirtmelisiniz. |
Bildirim Zamanı (XX) Saat(s) | Bu Alan Bildirim Zamanını Belirler (XX) Belirtilen Saat Dilimi Aralığında. |
Bağlantız Bildirim | Bu Alan Seçili ise ve Oyunda Olmadığınız Zamanlarda Sadece Size Bildirim Yapılmasını Sağlar. |
Saldırılar Nasıl Gruplandırılmalı ?
Forumun Bu Alanında Size Yapılan Saldırıların Gruplandırılması Ayarları Yapılır.
Grup Saldırıları | Saldırılar Hiçbir Gruplama Yapılmadan Sıralama İle Gösterilir. |
Saldırganları Gruplama | Saldırganları ve Saldırılarını Buradan Gruplayabilirsiniz. |
Köy Sayısına Göre Gruplama | Aldığınız Saldırları Köy Sayınıza Göre Düzenler. |
Saldırı Analizi (XX) Gruplama Saldırı Başına | Bildirimi Yalnızca Seçilen Numaraca Ayrıntılar (XX) Grup Sayısı Kadar. |
Köy Yöneticisi - Müdürü
Köy Yöneticisi köylerde binaların Emir kuyruk Sırasını otomatikleştirmek için kullanılabilir.Bu kesin hedef yapı katları ve binalar şablonları sistemi ile sıraya göre sırayı özelleştirebilirsiniz.
Yönetim Tabloları
Ön tanımlı olarak Köy Yöneticisini açtığınızda görünecek Köyleri ekran Şablonlarınızı yönetmek için tıklayınız ve şablonlarınızı yönetiniz.
Sistem Tabloları
Oyunu Yönetmek İçin Üç ( 3 ) Şablon Kullanılır Bu Şablonlar Düzenlenemez veya silinemezler.
Sistem Şablonları Şunlardır:
- Kaynaklar - kaynak binalar ilk 30 seviyesine alma konusunda vurgu ile Genel inşa Köy Yöneticisi.
- Savunma - savunma askeri üretilen köyler için.
- Saldırgan - saldırgan asker üreten köyler için.
Kendi Tablolarını Oluşturma
Bu Üç sistem şablonları ihtiyaçlarınıza uygun değilse kendi özel şablonunuzu oluşturabilirsiniz.Bunu yapmak için, Sayfa altında bir şablon adını yazın ve oluşturma şablonu bölümünde boş bir şablondan kopyalayarak sıfırdan başlayarak veya varolan bir şablon kopyalayarak Yapabilirsiniz.
Görüntüleme , Yeniden Adlandırma ve Silme
Aşağıda oluşturma şablon bölümü mevcut ve şablonların bir listesini bulacaksınız.Tabloda gösterilen yapı katları Köy Yöneticisi tamamen köy çalışmaları tamamlandığında hedef bina .
Bu tıklayabilirsiniz Bir şablon veya yeniden adlandırmak için simgesini simgesini silmek için.Sistem şablonları silinmiş veya yeniden adlandırılamaz unutmayın.
Adını bir şablonu tıklayın sırasını görüntülemek veya düzenlemek için
Düzenleme Tabloları
Önceki sayfada olduğu gibi Özet bölümünde her bina için hedef seviyeleri gösterecektir. Bunun altında, Yapı sıra binaların yükseltilir kesin sipariş gösterir. Öğeler Yapı kuyruk liste bu ıslah edilmelidir kaç düzeyleri yükseltilecek yapı gösterir ve seviye binası olacak sonra yükseltmeleri bitirdim. Bu tıklayarak sıra yükseltmeleri silebilirsiniz simgesi.Eğer tıklayıp sürükleyebilirsiniz kuyruk sırasını değiştirmek isterseniz
Ancak, oyunun diğer bölümlerinde farklı silinen / yeniden kuyruklar hemen kaydedilmez.Yaptığınız değişiklikleri kaydetmek için aşağıdaki "Kaydet" düğmesine tıklamanız gerekir!Ayrıca kuyruğuna yeni siparişler ekledikten sonra "Kaydet" tıklayınız.
Ayrıca şablon hedef düzeyleri daha yüksek düzeyde tüm binaları yıkmak Köyü Yöneticisi izin seçeneğine sahip.Yıkmak için Seviye en az seviye 15 olan ve köy% 100 sadakat açıksa Köyü Yöneticisi sadece bunu yapacaktır. Sıra yeni binalar eklemek için kullanmak Ekle sipariş sayfanın altındaki bölümü.
Köy Yöneticisi tam olarak sırayla sıra binaların Bu sayfada gösterilen olacaktır.Bu, tek seferde Kışlası yükseltmeleri 20 Kademe eklerseniz, daha sonra Köy Yöneticisi sonraki binaya geçmeden önce bir satır bölgesindeki 20 seviyeleri yapmak anlamına gelir.Daha sonra 10 kez tekrarlayın ve ardından 2 Kışla seviyeleri, 2 Smithy düzeyleri eklemek için olsaydı Köyü Yöneticisi kademeli olarak her iki bina yükseltir
Şablonlar atama ve köy yönetme
Bu köylere şablonları atamak ve ikinci genel Köyü Yönetme işlemlerini Görebilirsiniz yönet köy ekranı.
Bir köye bir şablon atama veya kaldırma
Bir veya birden fazla köy için bir şablon atamak için önce köy adlarının solundaki onay kutularını işaretleyerek bunları seçmeniz gerekir.
Daha sonra, Şablon kullan seçilir Eylem kutusu açılır, komşu listesi için bir şablon seçin ve artık onaylayın ..
Bu şablon bakarak tayin doğrulayabilirsiniz Durum söz konusu köy için sütun.Şimdi Aktif
Yukarıdaki gibi aynı şeyi bir köy değil, seçerek bir şablonu kaldırmak için Kaldır Açılan kutudan seçin.
Ayrıca tıklayarak, köyün Genel Merkezi girerek bir köye bir şablon atayabilirsiniz Köyü Yöneticisi sekmesi ve listeden bir şablonu seçerek kullanarak değiştirin şablon bölümü.
Duraklatma ve hesap yöneticisi devamı
Bir köyde kaynaklarınızı kaydetmek istiyorsanız o zaman şablon çıkarmak zorunda kalmadan duraklama mümkündür.
Bir köye bir şablon eklemeye benzer bir şekilde yapabilirsiniz, sadece birini seçin duraklatma veya devam Açılan kutudan seçin.
Ayrıca doğrudan tıklayabilirsiniz Duraklat veya devam Et durum sütununda.
Genel Notlar
Köy Müdürü Yöneticisi periyodik bina kuyruk Emirleri ve yeni Kuyruk Emiri yükseltmelerini kontrol eder.Bir şablon atadığınız zaman yönetici kuyruk binaları başlatmak için bazen Bekler Bu Bekleme birkaç dakika sürebilir.
Yöneticisi yapı, nüfus ve kaynak gereksinimlerini bypass yapmaz.
Bir köyün deposunu sıraya almak başlamalı için sonraki yükseltme için yeterince büyük değilse, o zaman sıra bir depo yükseltmek için çalışır. Çiftlik çok küçük Benzer şekilde, bu sıra bir çiftlik yükseltmek için çalışır.
Köy yöneticisi duraklar, her köyde otomatik olarak 50 bina siparişleri kadar işlemesi sağlanır ve yeniden etkinleştirmeniz gerekir.
Birlik Müdürü
Asker yöneticisi her köyde inşa etmek istiyorsunuz kaç adet olduğunu seçerek, birimlerin işe otomatikleştirmektedir.Kaynaklar mevcut olduğunda, asker yöneticisi sizin için otomatik olarak birim alınacaktır.
Bu köylere doğrudan asker sayısını uygulattırabilir veya oluşturabilir ve kaydetme olanağı ile ileride kullanmak üzere saklayarak ve daha sonra köylerinize uygulayabilirsiniz.
Asker Yöneticisini İşe Alarak Görev Atama
Asker yöneticisi ekranın üst kısmındaki "köy Yönet" panelinde, bir köy için toplam inşa edilecek diyerek birimlerinin sayısını girin.Ayrıca ayarlayabilirsiniz. İsterseniz rezerv kaynaklar veya nüfus alanı.Sonra size bu askeri yapıyı uygulamak istiyorum Diyerek kontrol altında köy paneli (işaretleyiniz) köylerde, sonra işe alım işlemini başlatmak için kaydetmek tıklayın.
Şablonlar (bunun nasıl yapılacağı için aşağıya bakınız) oluşturduysanız, bunun yerine birim numaraları her zaman yeni bir dizi girerek köylere uygulayabilirsiniz.Üst panel ("köy yönet" paneli) olarak, açılan listeden kullanmak istediğiniz şablonu seçin.Daha sonra, köyler panelinde, Sizin için bir şablon uygulamak istiyorum Seçerek kontrol edin.Bu seçilen köylere seçtiğiniz şablonu uygulamak için kaydetmek düğmesini tıklatın.
Bu genellikle kaynak ve mevcut çiftlikte yer varsa ise başlatmak için uygulabilir Sistem Emri verildiğinde İşkem birkaç dakika sürer.
Tampon
Birlik yöneticisi tarafından kullanılamaz bu nedenle nüfus kaynakları rezerv seçebilirsiniz.Örneğin, 100'e sizin nüfusunuz tampon olarak ayarlarsanız, daha sonra 100 nüfus çiftlikte her zaman ücretsiz tutulacak ve yalnızca çiftlik kalan 100 nüfus emri olduğunda asker yöneticisi yeni birimler alımı duracaktır.
Kendi şablonlarınızı oluşturma ve düzenleme
Şablonları düzenlemek veya yenilerini yapmak için tıkladığınız da şablonlarını yönetmek için birlik yöneticisi bağlantılanır.Bu şablon editörü ekrana getirecektir.
Yeni bir şablon oluşturma
Birimler giriş kutularına istediğiniz son asker sayıları girin ve "şablon adı" alanına bir ad verin.Ayrıca ayarlayabilirsiniz tampon bu şablon için değerleri girecektir.Bunu yaptıktan sonra, yeni şablonu kaydetmek için "Yeni bir şablon oluşturmak" butonuna tıklayınız.
Varolan bir şablonu düzenleme
Varolan bir şablonu düzenlemek için, ekranın altındaki şablonlar panelinde düzenlemek istediğiniz şablonun adının yanında yeşil olarak düzenle simgesini tıklatın.Yukarıdaki alana şablon bilgilerini ekler.Asker sayısını ayarlayın ve tampon görevini istediğiniz gibi sonra "kaydet" e tıklayın.
Köylere uygulama şablonları
Bir şablon oluşturduktan sonra, bu işe 1 tane başlangıç uygulamak için bir köy uygulamak gerekir.Bunu ana Asker Yöneticisi ekranından yapabilirsiniz.
Üst panel ("köy yönet" paneli) olarak, açılan listeden kullanmak istediğiniz şablonu seçin.Daha sonra, köylerde panelinde, sizin için bir şablon uygulamak istiyorum diyerek köyleri kontrol edin.Bu seçilen köylere seçtiğiniz şablonu uygulamak için kaydet düğmesini tıklatın.
Şablonları Silme
Bir şablonu silmek için, şablon adının yanındaki (veya işareti) onay kutusunu işaretleyin ve "sil" butonuna tıklayınız.
Pazar Yöneticisi
Satış Müdürü önceden tanımlanmış zamanda gönderilir sizin köyleriniz arasında otomatik kaynak transferleri kurmanızı sağlar.
Yeni Bir ticaret Oluşturma
Yeni bir ticaret emri oluştururken gönderme köyü şu anda seçmiş olduğun köy olmadığına dikkat edin.
Yeni bir ticaret emri oluşturmak için, hedef köyün koordinatlarını girin Hedef bölüm veya kullanımı Sık , Kendi veya Geçmiş yardımına bağlanır.
Daha sonra, giriş aktarılabilir gereken kaynak sayısını Kaynakları bölümü.
Son olarak, kaynak gönderilmesi ve zaman seçebilirsiniz.Bu haftanın günleri herhangi birini seçebilirsiniz ve transfer başlangıç saati girmeniz gerekir.
Köy yeterli kaynak ve yeterli tüccarlar mevcutta varsa Kaynakları sadece gönderilecektir.
Bir ticaret emrini görüntüleme ve silme
Sayfanın alt kısmında bunların bir listesini görebilirsiniz ticaret emirleri Listesi.Bir sonraki zamanlanmış Gönderme zamanını gün ve saat girdiğinizden emin olmak için görebilirsiniz.
Bu bir ticarete rota düzenlemek için şu anda mümkün değildir.
Yolları silmek için tıklayın ya da silmek için rotaya sonraki bağlantıya veya tıklatın Silmek istediğiniz yolları yanındaki onay kutularını işaretleyin Sil altında düğmesine basın.
Çiftlik Asistanı
Çiftlik Yardımcısı kolayca doğrudan harita veya Hesap Yöneticisi'ne genel bakış, son saldırı raporları ya etrafında barbar köylere saldırıları göndermenizi sağlar.
Bu saldırıları Barbar üzerine göndermek askerlere farklı kombinasyonları yapılandırmak için iki şablon oluşturabilirsiniz.Kolaylık olması açısından, bu adı verilir A ve B.
Yeni bir şablon oluşturma
Yeni bir şablonu oluşturmak için tıklatın Yeni kalıp altında Düzenle Şablonlar bölümü.Yeni bir bölüm sayfanın sağ tarafında yer alır.
Kendinize kolayca Bulmak ve tanımlamak için izin vermek için şablon bir açıklama verebilir.
Bir kez istenen asker kombinasyonları emri girdiğinizde Kaydet yeni şablon eklemek için bağlantılayınız.
Bir şablon düzenleme veya silme
Bir şablon içinde işaretleme ya da asker değiştirmeniz gerekiyorsa altında şablon açıklamasını tıklayarak düzenleyebilirsiniz Düzenle Şablonlar 'bölümü.
Bir şablon silmek ayarlamak veya sıfırdan başlamak istiyorsanız şablonu açıklama sağındaki kırmızı çarpı tıklayabilirsiniz.
Harita ve Çiftlik Yardımcısını kullanma
Bir kere artık harita üzerinde Çiftlik Yardımcısı kullanabilirsiniz bir veya iki şablon oluşturmalısınız, ve olması gerektiğini unutmayınız İçerik menüsü olacaktır.
Bir barbar köyü tıkladığınızda artık yeni simgeler etiketlenir dikkate almalıyız A ve B. Bunlar Çiftlik Yardımcısı alanı içinde oluşturulan şablonlar ile karşılık gelir.Saldırıda sadece ikonuna tıklayın ve asker onayı gerek kalmadan gönderilecektir.
Not; barbar köylerde bu çalışır.Bu saldırı noktasına giden ve saldırı teyit olmayan bir oyuncu ait köyüne saldırı mümkün değildir.
Hesap Yöneticisi'ne genel bakış ve Çiftlik Yardımcısı kullanma
Ayrıca son gelen raporlara dayanarak asker gönderme Çiftlik Yardımcısını kullanabilirsiniz.Bunu yapabilirsiniz en son yağmalar ve Genel Bakış
Yönetici size kaynakları barbar köyüne saldırdı ve yağmalanmış olması son gelen raporların bir listesini gösterir.
Harita , ya tıklayabilirsiniz A veya B köyüne şablonlarınızı birinden asker gönderecek.
Bir de C özel, fonksiyonlara sahiptir ve şablonları herhangi bir ile ilgili olmayan simgesi.Tıkladığınızda C köy kaynaklarının tüm yağma asker doğru miktarda hesaplamak ve gönderme girişimi için en son keşif raporu kullanır.Gönderilen askerlerin tam miktarı ile rapor alırsınız.
Sadece kullanabileceğiniz C Son zamanlarda yeni köy keşfedildiğinde varsa simgesi eklenir.