Görev Ağacı: Revizyonlar arasındaki fark
(Yeni sayfa: "= Görev ağacı nasıl kullanılır? = Görev ağacını kullanmak oldukça basittir. Her görev bir önceki görev tamamlandığında açılır ve önceki görevleri tamamlamadan...") |
Değişiklik özeti yok |
||
187. satır: | 187. satır: | ||
"Oyuncu davet et" butonuna tıkla. Onları köyünün yakınına alabilirsin.<br> | "Oyuncu davet et" butonuna tıkla. Onları köyünün yakınına alabilirsin.<br> | ||
Ödül: [[File:res_wood.png|link=]]150[[File:res_clay.png|link=]]150[[File:res_iron.png|link=]]150 | Ödül: [[File:res_wood.png|link=]]150[[File:res_clay.png|link=]]150[[File:res_iron.png|link=]]150 | ||
---- | |||
[http://forum.klanlar.org/showthread.php?28332-G%C3%B6rev-A%C4%9Fac%C4%B1 Detaylı görev ağacı için buraya tıklayın.] |
13.42, 30 Nisan 2015 itibarı ile sayfanın şu anki hâli
Görev ağacı nasıl kullanılır?
Görev ağacını kullanmak oldukça basittir. Her görev bir önceki görev tamamlandığında açılır ve önceki görevleri tamamlamadan sonraki görevlerin açılması mümkün değildir. Örneğin "Layık bir anıt" görevini açmak isteyen bir oyuncu, "Üretim sağlamak" görevini tamamlamalıdır. Eğer "En güçlü savaşçı" görevini açmak isterse, "Layık bir anıt", "Üretim sağlamak" ve "Kapasiteyi artırmak" görevlerini tamamlaması gerekir.
Görevler
1.1 Hoşgeldin!
Ana binaya git!
Ödül: 505050
1.1.1 Üretimi hızlandırmak
Oduncu inşa et!
Kil ocağı inşa et!
Ödül: 100100120
1.1.2 Üretim sağlamak
Oduncuyu 4. seviyeye kadar geliştir!
Kil ocağını 3. seviyeye kadar geliştir!
İlk demir madenini inşa et!
Ödül: 200200200
1.1.3 Kapasiteyi arttırmak
Depoyu 3. seviyeye kadar yükselt!
Ödül: 500300200
1.2 Layık bir anıt
Heykel inşa et!
Ödül: 220220220
1.2.1 En güçlü savaşçı
Bir şövalye ata!
Ödül: 505050
1.2.1.1 Cephanelik donatımı
Şövalyen için bir silah bul ve kuşat!
Ödül: 200200200
1.2.2 Askeri altyapı
Kışla kurabilmek için Ana Bina'yı 3. seviyeye çıkar!
Kışla inşa et!
Ödül: 1010 + 1. seviye bayrak
1.2.2.1 Sınır güvenliği
Sur inşa et!
Ödül: 5010050
1.2.2.1.1 Alternatif gelir
Bir barbar köyüne saldır (gri olarak gösterilmekte). En az kayıpla ayrılmak için
mümkün olduğu kadar çok birlik gönder!
Varmak ve hammadde yağmalamak için bekle!
Ödül: Çiftlik asistanı özelliğini ücretsiz olarak 10 gün kullanabilirsin.
1.2.2.1.1.1 Kolay yağma
Çiftlik asistanında bir şablon oluştur ve bununla bir barbar köyüne saldır!
Ödül: ---
1.2.2.1.1.1.1 Durumu değerlendirmek
Bir savaş raporu oku!
Ödül: 505050
1.2.2.1.1.1.1.1 Belirleyici faktörler
İçtima meydanındaki simülatörü test ederek şans ve
moralin başarıyı nasıl etkilediğini gözlemle.
Ödül: 505050
1.2.2.1.1.1.2 Yanma ve yağma
Diğer köyleri 10 kez yağmala!
Ödül: 200200200
1.2.2.1.2 Bilgi güçtür
Demirci inşa etmek için Ana Bina'yı 5. seviyeye çıkar!
Demirci inşa et!
Ödül: 505050
1.2.2.1.2.1 Ticaret
Ana binadan ilk pazarını kur!
Ödül: 100100100
1.2.2.1.2.1.1 Samandan buğdaya
Hammadde takası için pazarda teklif oluştur!
Ödül: 505050
1.2.2.1.2.2 Atlılar geliyor
Atlı toplayabilmek için ahır kur. Bunun için Ana Bina'nın seviyesi 10,
kışlanın ve demircinin seviyelerinin 5 olması gerekir.
Ödül: 300300300
1.2.2.1.2.2.1 Yurtiçi güvenlik
Suru 8. seviyeye kadar yükselt!
Ödül: 300300300
1.2.2.1.2.2.2 Bilgiye susamış
Demircide casus araştırmasını yap!
Ödül: 10
1.2.2.1.2.2.2.1 Barbar köyü casusla
Sadece casus birimleri ile yakınındaki bir barbar köyüne saldır!
Ödül: 100100100
1.2.2.1.2.2.2.2 Atlılar
Hafif atlı birimini araştır ve en az 1 tane üret. Bunun için
ahırının 3. seviyede olması gerekir.
Ödül: 4
1.2.2.1.2.2.2.2.1 Hareket
Oduncuyu 15 .seviyeye kadar geliştir!
Kil ocağını 15. seviyeye kadar geliştir!
Demir madenini 15. seviyeye kadar geliştir!
Ödül: 500050005000
1.2.2.1.2.2.2.2.2 Sadık Takipçiler
En az 2000 nüfusluk ordu oluşturana kadar ek birlik alımına devam et!
Ödül: 500050005000
1.2.2.1.2.2.2.2.3 Yeni topraklar fethet
Ana Bina'nı 20. seviyeye kadar geliştir!
Demircini 20. seviyeye kadar geliştir!
Pazarını 10. seviyeye kadar geliştir!
Ödül: ---
1.2.2.1.2.2.2.2.3.1 Yükseliş günleri yakında
Oduncuyu 30 .seviyeye kadar geliştir!
Kil ocağını 30. seviyeye kadar geliştir!
Demir madenini 30. seviyeye kadar geliştir!
Ödül: 200002000020000
1.2.2.1.2.2.2.2.3.2 Bir köy fethetmek
Akademiyi inşa et!
Birliklerinle birlikte bir misyoneri yabancı bir köye gönder ve burayı ele geçir!
Ödül: ---
1.2.2.1.2.3 Köy muhafızı
Piyadelere karşı kendini daha etkili savunabilmen için 20 tane kılıç ustası toplaman gerekiyor!
Ödül: 10
1.2.2.1.2.3.1 Tahliye
Bir köye destek ol!
Ödül: 505050
1.2.2.1.2.3.2 Güvenli sığınak
Gizli depoyu 2. seviyeye yükselt!
Ödül: 708070
1.2.2.1.3 Ekonomiyi güçlendirmek
Oduncuyu 9 .seviyeye kadar geliştir!
Kil ocağını 8. seviyeye kadar geliştir!
Demir madenini 6. seviyeye kadar geliştir!
Ödül: 300300300
1.2.2.2 Seferberlik
Kışladan mızrakçı topla. İlk adımda 20 mızrakçı yeterli olacaktır.
Ödül: 1010
1.3 Layık bir isim
Köyünün adını değiştir!
Ödül: 505070
1.3.1 Dış görünüş
Profilindeki kişisel metni değiştir!
Ödül: 505050
1.3.2 Bağlantı kurmak
Haritada bir oyuncu bul ve ona mesaj yaz!
Ödül: 10010050
1.3.2.1 Arkadaşlık kurmak
Bölgendeki bir klanın üyesi ol!
Ödül: 10010050
1.3.2.1.1 Topluluk hizmeti
Klan forumuna git!
Ödül: ---
1.3.2.1.2 Liderin görevleri
Özellikler ekranından klanının tanımını değiştir!
Ödül: ---
1.3.2.1.1 Safları sıklaştırmak
Klana mümkün olduğu kadar yakın ve aktif oyuncuları davet et!
Ödül: ---
1.3.3 Yalnız savaşmak zordur
Arkadaşlarına davetiye yollamak için ekranın alt kısmında bulunan
"Oyuncu davet et" butonuna tıkla. Onları köyünün yakınına alabilirsin.
Ödül: 150150150