Klan Görevleri: Revizyonlar arasındaki fark
(Yeni sayfa: "=== Klan Görevleri === Each week the members of a tribe will get a random quest to gain additional Prestige. Each of these quests is divided into 3 milestones. The players will get...") |
Değişiklik özeti yok |
||
(Aynı kullanıcının aradaki bir diğer değişikliği gösterilmiyor) | |||
1. satır: | 1. satır: | ||
=== Klan Görevleri === | === Klan Görevleri === | ||
Her hafta klanın tamamlamak üzere yeni bir klan görevi alır. Görevin ana amacı her klan üyesi için aynıyken, hedefler (örn. saldırılacak köy sayısı) o dünyada ne kadar süredir oynadığınıza bağlı olarak değişir. | |||
Ulaştığınız her amaç sonucunda hemen Prestij kazanırsın. Eğer görevdeki bütün amaçları tamamlarsanız, bir sonraki görevin başlamasını beklemelisiniz. | |||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
7. satır: | 8. satır: | ||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
Klan ilerlemesi her üyenin tamamladığı hedeflerin ortalamasıyla belirlenir. Görev bittiğinde üyeler bu ilerlemeye göre Prestij alır. Eğer ilk aşamaya ulaşılamadıysa Prestij kazanılamaz. | |||
Klanın yeni üyeleri katılmak için yeni görevi beklemelidir. Onlar klan ilerlemesinde sayılmazlar. Aynı şekilde, bir oyuncu klandan çıkarsa, onun da ilerlemesi artık klana katkı sağlamaz. | |||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
13. satır: | 16. satır: | ||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
Bir oyuncunun ulaştığı her kilometre taşı için Prestij'e ulaştıktan hemen sonra ödül verilir. Eğer bir oyuncu tüm kilometre taşlarına ulaştıysa, bir sonraki klan görevini beklemek zorunda kalır. Klan, mevcut görev zamanlayıcı sona erdiğinde Prestij ile ödüllendirilir. Bu, bütün klan üyelerinin ilerlemesinin ortalamasıyla hesaplanır. Gelişme, tüm klan üyelerinin ulaştığı kilometre taşlarıyla ölçülür. Katılmama veya etkin görevdeki ilk kilometre taşına ulaşamama "0" olarak hesaplanır (kilometre taşı yok). Klan ilerlemesi, Klan görevi ekranında görselleştirilir. | |||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
19. satır: | 22. satır: | ||
<br /> | <br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
Grafiği okumak için: | |||
* | *1 ile 2 arasındaki klan ilerlemesi: Tüm klan üyelerinin ortalama ilerlemesi 1.0 ile 2.0 arasında bir değerdedir. | ||
* | *Klan ilerlemesi 2: Bütün klan üyelerinin ortalaması tam olarak 2'ye eşittir. | ||
* | *Bütün klanın oyuncularının ortalaması 1.0'dan az ise klan ilerlemesi, hiçbir kilometre taşına ulaşılmadığından başka bir prestij vermez. | ||
Lütfen unutmayın: Her görev için kilometre taşları bir oyunun bir dünyada oynadığı zamana bağlıdır. Yani oyuncu farklı kilometre taşlarına sahip olabilir. Şuanda her klan için rastgele aktive edilecek 6 klan görevi var. | |||
{| | {| | ||
|- bgcolor="#8D7654" | |- bgcolor="#8D7654" | ||
! | !Görev | ||
! | !Açıklama | ||
! | !İpuçları | ||
|- | |- | ||
| | |Birim topla (nüfus) | ||
| | |Gerekli nüfus kullanımına ulaşana kadar köylerinizden herhangi birinde birimleri görevlendirin | ||
| | | | ||
* | *Misyoner ve şövalyeler sayılır | ||
* | *Ayrıcalık ögesini kullanmak bu görev için sayılır | ||
* | *Birim yalnızca işe alım bittikten sonra kabul edilir | ||
|- | |- | ||
| | |Birimler yen (nüfus) | ||
| | |Birimi çiftlik kullanımına göre hücum veya savunma savaşlarında yenmek | ||
| | | | ||
* | *Kendi köylerine saldırmak puanları saldırgan ve savunmacı olarak değerlendirecek | ||
|- | |- | ||
| | |Hammadde harca | ||
| | |Bu hedefi tamamlamak için oyunun herhangi bir yerinde kaynak harcayın | ||
| | | | ||
* | *Eylemler: Aker üretme, misyoner üretmek, binaların yükseltilmesi, şövalyelerin üretilmesi ve eğitimi, araştırma, altın para / paket basımı. Sipariş bittiği anda tüm eylemler kilometre taşına işlenir. | ||
* | *Pazardaki eylemler: | ||
** | **Köy tüccarı ile ticaret | ||
** | **Bir pazar teklifi kabul etme | ||
** | **Premium değişiminde hammadde satışı | ||
** | **Diğer oyunculara hammadde gönderme, hammaddeler ulaştıklarında kabul edilecektir. | ||
* | *Bir binayı veya birimi derhal bitiren öğeler sayılmaz | ||
|- | |- | ||
| | |Barbar köyüne saldır (minimum 20 nüfus) | ||
| | |Saldırının en az 20 nüfusa sahip olmasını sağlayan barbar köylere saldır | ||
| | | | ||
* | *Casus saldırıları sayılır | ||
* | *Bu görev için saldırının gerçekleşmesi gerekmektedir. | ||
* | *Saldıran birimlerin hayatta kalması gerekmiyor. | ||
|- | |- | ||
| | |Hammadde yağmala | ||
| | |Diğer köylerden hammadde yağmala | ||
| - | | - | ||
|- | |- | ||
| | |Binalar İnşa Et | ||
| | |Ana Binadan binalar inşa edebilirsiniz. | ||
| | | | ||
* | *"Gizli Anahtar" ve "Devralma" öğelerini kullanarak ilerlemenizi arttırır. | ||
* | *İlerlemenin sayılması için inşa emirlerinin tamamlanması gerekir. | ||
|} | |} | ||
Kilometre taşlarının değerleri haftalık olarak artar ve 52 hafta boyunca bir dünyada oynadıktan sonra sınırlandırılır. |
18.56, 10 Temmuz 2017 itibarı ile sayfanın şu anki hâli
Klan Görevleri
Her hafta klanın tamamlamak üzere yeni bir klan görevi alır. Görevin ana amacı her klan üyesi için aynıyken, hedefler (örn. saldırılacak köy sayısı) o dünyada ne kadar süredir oynadığınıza bağlı olarak değişir.
Ulaştığınız her amaç sonucunda hemen Prestij kazanırsın. Eğer görevdeki bütün amaçları tamamlarsanız, bir sonraki görevin başlamasını beklemelisiniz.
Klan ilerlemesi her üyenin tamamladığı hedeflerin ortalamasıyla belirlenir. Görev bittiğinde üyeler bu ilerlemeye göre Prestij alır. Eğer ilk aşamaya ulaşılamadıysa Prestij kazanılamaz.
Klanın yeni üyeleri katılmak için yeni görevi beklemelidir. Onlar klan ilerlemesinde sayılmazlar. Aynı şekilde, bir oyuncu klandan çıkarsa, onun da ilerlemesi artık klana katkı sağlamaz.
Bir oyuncunun ulaştığı her kilometre taşı için Prestij'e ulaştıktan hemen sonra ödül verilir. Eğer bir oyuncu tüm kilometre taşlarına ulaştıysa, bir sonraki klan görevini beklemek zorunda kalır. Klan, mevcut görev zamanlayıcı sona erdiğinde Prestij ile ödüllendirilir. Bu, bütün klan üyelerinin ilerlemesinin ortalamasıyla hesaplanır. Gelişme, tüm klan üyelerinin ulaştığı kilometre taşlarıyla ölçülür. Katılmama veya etkin görevdeki ilk kilometre taşına ulaşamama "0" olarak hesaplanır (kilometre taşı yok). Klan ilerlemesi, Klan görevi ekranında görselleştirilir.
Grafiği okumak için:
- 1 ile 2 arasındaki klan ilerlemesi: Tüm klan üyelerinin ortalama ilerlemesi 1.0 ile 2.0 arasında bir değerdedir.
- Klan ilerlemesi 2: Bütün klan üyelerinin ortalaması tam olarak 2'ye eşittir.
- Bütün klanın oyuncularının ortalaması 1.0'dan az ise klan ilerlemesi, hiçbir kilometre taşına ulaşılmadığından başka bir prestij vermez.
Lütfen unutmayın: Her görev için kilometre taşları bir oyunun bir dünyada oynadığı zamana bağlıdır. Yani oyuncu farklı kilometre taşlarına sahip olabilir. Şuanda her klan için rastgele aktive edilecek 6 klan görevi var.
Görev | Açıklama | İpuçları |
---|---|---|
Birim topla (nüfus) | Gerekli nüfus kullanımına ulaşana kadar köylerinizden herhangi birinde birimleri görevlendirin |
|
Birimler yen (nüfus) | Birimi çiftlik kullanımına göre hücum veya savunma savaşlarında yenmek |
|
Hammadde harca | Bu hedefi tamamlamak için oyunun herhangi bir yerinde kaynak harcayın |
|
Barbar köyüne saldır (minimum 20 nüfus) | Saldırının en az 20 nüfusa sahip olmasını sağlayan barbar köylere saldır |
|
Hammadde yağmala | Diğer köylerden hammadde yağmala | - |
Binalar İnşa Et | Ana Binadan binalar inşa edebilirsiniz. |
|
Kilometre taşlarının değerleri haftalık olarak artar ve 52 hafta boyunca bir dünyada oynadıktan sonra sınırlandırılır.